Mr.Python - 2010-02-08 13:25:51

Punkty żądzy krwi:
(Załoga Nokturna)
Za każdą walkę z daną osobą ujmuje się -10pkt.

Punkty życia:
Macie 100pkt. Za każde uderzenie ujmuje daną ilośc punktów, gdy ktoś zginie o 6:00 rano odzyskuje życie.

Punkty Walki Wręcz i Strzału
Przy rozpoczęciu gry Punkty Walki Wręcz otrzymuje się według poniższego schematu:
Kapitan - 80pkt.
Zastępca kapitana - 70 pkt.
Porucznik - 70 pkt.
Rodzeństwo Tempest, Oficer - 65 pkt.
Kadet, Sternik - 60 pkt.
Wojownik - 55pkt.
Starszy Pirat, Starszy Marynarz, Starszy Wampirat - 50 pkt.
Pirat, Marynarz, Wampirat - 40 pkt.
Majtek, Donor - 30 pkt.
Kucharz Okrętowy - 10 pkt.

Punkty Doświadczenia
Na starcie ma się ich 0, można je jednak zdobyć podczas walk, przygód i wypraw po dublony wyłącznie pod okiem Mistrza Gry, w innym przypadku nie będą one uznawane. Następnie można je wymienić na punkty.

Dublony
Pieniądze, za które można kupować przedmioty, płacić w sklepach, lub które często są rabowane przez wrogie statki.
Na początku każdy użytkownik dostaje ich: 100, zaś każdy statek: 300.

Broń biała:
Broń, którą walczy się lub, która często jest także chlubą pirata, czy marynarza. Na początku dostaje się jedynie kord (wyjątek to niektóre EXTRA rangi), lecz w późniejszym czasie można kupić lub złupić coś lepszego.

Broń strzelecka:
Nie posiada jej się na początku gry, lecz w późniejszym czasie, można ją łatwo zdobyć.

www.xgaming.pun.pl www.petron.pun.pl www.xenoxmt2.pun.pl www.dragonballextra.pun.pl www.pgbiotech.pun.pl