Punkty żądzy krwi: (Załoga Nokturna) Za każdą walkę z daną osobą ujmuje się -10pkt.
Punkty życia: Macie 100pkt. Za każde uderzenie ujmuje daną ilośc punktów, gdy ktoś zginie o 6:00 rano odzyskuje życie.
Punkty Walki Wręcz i Strzału Przy rozpoczęciu gry Punkty Walki Wręcz otrzymuje się według poniższego schematu: Kapitan - 80pkt. Zastępca kapitana - 70 pkt. Porucznik - 70 pkt. Rodzeństwo Tempest, Oficer - 65 pkt. Kadet, Sternik - 60 pkt. Wojownik - 55pkt. Starszy Pirat, Starszy Marynarz, Starszy Wampirat - 50 pkt. Pirat, Marynarz, Wampirat - 40 pkt. Majtek, Donor - 30 pkt. Kucharz Okrętowy - 10 pkt.
Punkty Doświadczenia Na starcie ma się ich 0, można je jednak zdobyć podczas walk, przygód i wypraw po dublony wyłącznie pod okiem Mistrza Gry, w innym przypadku nie będą one uznawane. Następnie można je wymienić na punkty.
Dublony Pieniądze, za które można kupować przedmioty, płacić w sklepach, lub które często są rabowane przez wrogie statki. Na początku każdy użytkownik dostaje ich: 100, zaś każdy statek: 300.
Broń biała: Broń, którą walczy się lub, która często jest także chlubą pirata, czy marynarza. Na początku dostaje się jedynie kord (wyjątek to niektóre EXTRA rangi), lecz w późniejszym czasie można kupić lub złupić coś lepszego.
Broń strzelecka: Nie posiada jej się na początku gry, lecz w późniejszym czasie, można ją łatwo zdobyć.
|